Nero 8 full indir download

Dijital dünyaya yeni bir adım sayılabilir. Neronun son sürümü Nero 8. Dünyada en çok satan ve en çok kullanılan multimedya programı. Bu programı edinmek eğer multimedya ile uğraşıyorsanız çok işinize yarayacak.

Nero 8, Nero 8 indir, Nero 8 download, Nero 8 hakkında, Nero 8 bilgi, Nero 8 multimedya, Nero 8 cd oluşturma, cd yapma,

  • Proje oluşturucu ile tüm özelliklere direk erişim
  • High Definition format desteği
  • Xbox 360™ ve PlayStation® 3 streaming özellikleri
  • Blu-ray Disc ve HD DVD yazma desteği
  • SecurDisc veri koruma desteği
  • Tek bir tıklama ile disk kopyalama
  • Windows Vista™ için optimize edilmiş grafikler
  • Devamlı ücretsiz güncellemeler

Size şimdiden neronun sihirli dünyasına hoş geldiniz diyorum. Kabaca bu program Cdlerinizi oluşturma (müzik, dosya, belge, vs...) konusunda size yardımcı olacak eğlenceli ve kolaylaştırıcı bir program.


Her zaman ki gibi geleneği bozmuyorum ve google drive adresimden elden teslim ediyorum güle güle kullanın :)
https://drive.google.com/file/d/0ByROi2ZmjPPHNEN6UTBTcXBwR1U/view?usp=sharing

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

[ÇÖZÜLDÜ]Blur Oyunu Kol(Gamepad) ile oynamak için

[ÇÖZÜLDÜ]Microsoft Office 2010 etkinleştirme crack orjinal yapma programı 32 ve 64bit

[ÇÖZÜLDÜ]Netcad 5.1 İndir & Crack Ayrıntılı Resimli Anlatım